JO TA KE didaktikaren modulu eta tertuliaren jarraikuntzarekin
Kaixo berriz guztioi, hemen gaude berriz Didaktikan Nerearekin. Beti bezala, aste honetan egin dugun gauzetaz zuekin partekatuko dut.
Aste honetan, lauhilabete honetako hainbat irakasle K2 edo egin behar dugun modulu lanaren aurkezpena azaldu ziguten. Hemen,
4-5 klasekideetako taldeak egin behar dugun lan potoloa da, non asignatura batzuetan hori gainditzea ezinbestekoa da ikasgaia gainditzeko.
Jarraitzeko, aste honetan, tertulia dialogikoaren bigarren erdia egin genuen, kasu honetan, Garapen-testuinguru ekologikoan oinarritutako ebaluazioa-ri buruzkoa.
Testu honetan, pasaden astean bezala, hainbat ideia nagusi atera genituen. Hala nola:
Testu honetan, pasaden astean bezala, hainbat ideia nagusi atera genituen. Hala nola:
- Umearen behaketa egiterakoan, seinale gehienak ikus ditzakegu, entzuketa aktiboa egin behar zaie, hau da, sentikortasunarekin harremanetan jartzea eta, hitzik gabeko seinaleak irakurri behar ditugu.
- Ume guztiek erritmo biologiko bat dute, bakoitzak berea zehazki eta irakasleok edo nagusiek, erritmo hori errespetatu, oztopoak identifikatu eta esnaldia/loaldia denbora errespetatzea guztiz ezinbestekoa da.
- Taldeko praktika gogoetatsua izan behar da, hau da, etengabeko prestakuntza egitea eta garapen profesionala eta pertsonala
- Ume guztiek erritmo biologiko bat dute, bakoitzak berea zehazki eta irakasleok edo nagusiek, erritmo hori errespetatu, oztopoak identifikatu eta esnaldia/loaldia denbora errespetatzea guztiz ezinbestekoa da.
- Taldeko praktika gogoetatsua izan behar da, hau da, etengabeko prestakuntza egitea eta garapen profesionala eta pertsonala
Comentarios
Publicar un comentario